مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 07:552017-09-25اقتصادي

پرداخت بدون اینترنت با کارت های آفلاین


یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیکی با انتقاد از جزیره ای عمل کردن بانک ها و سازمان ها در ارائه خدمات خود بر یکپارچه شدن خدمات کارتی در سطح کشور تاکید کرد.

- محمد آجدانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت وجود کارت های شهروندی در انجام پرداخت های خرد در کشور، گفت: حوزه خدمات دهی کارت های شهروندی بسیار فراتر از کارت های اتوبوس یا متروی فعلی است.

اهمیت این کارت ها علاوه بر سرعت بیشتر و بدون نیاز به پول کاغذی پرداخت ها در دادن آمارها به برنامه ریزان است به این صورت که مدیران شهری یا کشوری با رصد میزان استفاده از خدمات مختلف در ساعات مختلف روز می توانند برای خدمات رسانی بهتر برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به سرعت بالای پرداخت های آفلاین و نیاز نبودن به ارائه پول کاغذی، اضافه کرد: مزیت اینگونه کارت های شهروندی برای شهروندان حل مشکلات پول خرد و رفع معطلی در پرداخت است.

برای شهرداری ها نیز همین افزایش سرعت باعث خدمات رسانی بهتر به شهروندان و جلوگیری از ایجاد ترافیک یا حرکت قطاری اتوبوس ها است.

این کارشناس بانکداری الکترونیکی با تاکید بر اهمیت استفاده از کارت های شهروندی در مدیریت ناوگان حمل و نقل شهری، اظهار کرد: زمانی که شهرداری ها به میزان استفاده از خدماتشان در طول ساعات روز اشراف داشته باشند، می دانند که مثلا در فلان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بدون اینترنت با کارت های آفلاین

پرداخت بدون اینترنت با کارت های آفلاین