مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 19:162017-09-24سياسي

با تصویب هیئت وزیران پنج استاندار جدید انتخاب شدند


گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های آذربایجان شرقی، ایلام، تهران، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیأت وزیران، - برای این مسئولیت انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد، گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های آذربایجان شرقی، ایلام، تهران، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسئولیت انتخاب شدند.

سامانی افزود بر این اساس، مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام، محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار تهران، هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه و مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان تعیین شدند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a1ekwe نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تصویب هیئت وزیران پنج استاندار جدید انتخاب شدند

با تصویب هیئت وزیران پنج استاندار جدید انتخاب شدند