مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 17:002017-09-24بين الملل

پیوستن 900 شهروند جمهوری آذربایجان به داعش


سرویس امنیت کشور جمهوری آذربایجان امروز (یکشنبه) اعلام کرد، براساس برآوردهای این سرویس در پنج سال گذشته حدود 900 تبعه این کشور به گروه تروریستی داعش پیوسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مادات قُلیوف، رییس سرویس امنیت کشور جمهوری آذربایجان امروز به خبرنگاران اظهار داشت: در پنج سال گذشته تعدادی از شهروندان جمهوری آذربایجان تبلیغات تروریستی سیاه را باور کرده و به گروه تروریستی داعش پیوستند.

او با اعلام اینکه مجموع اتباع آذربایجانی که به داعش پیوسته اند حدود 900 نفر است، گفت: از میان آنها 85 نفر توسط سازمان های امنیتی بازداشت شده و در زندان هستند، 195 نفر از شهروندی آذربایجان محروم شدند و بخش زیادی از آنها در درگیری ها کشته شدند.

همچنین قُلیوف اظهار داشت: سرویس های ویژه جمهوری آذربایجان به دنبال اطلاعات حدود 300 شهروندی هستند که براساس گزارش ها، در عراق و در جریان عملیات های ضد تروریستی کشته شدند.

وی افزود: در منطقه ای از عراق که جمعیت آذربایجانی ها در آن بیشتر بوده حدود 300 تن از آنها کشته شدند و کارمندان ما در حال حاضر در عراق بوده و در حال بررسی صحت این اطلاعات هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 900 شهروند جمهوری آذربایجان به داعش

پیوستن 900 شهروند جمهوری آذربایجان به داعش