مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 16:562017-09-24سياسي

یادداشت/ عباسعلی کدخدایی دیده بانی برای انقلاب اسلامی


دیدار رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در پنجشنبه گذشته، فرصتی شد تا ایده های معطوف به آینده انقلاب اسلامی و به ویژه راهبردهای بنیادین آن یک بار دیگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه گر شود و نقشه راهی برای آینده انقلاب و نظام مقدس اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی "، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و رییس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری در یادداشتی با عنوان دیده بانی برای انقلاب اسلامی ، نوشت: دیدار رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در پنجشنبه گذشته، فرصتی شد تا ایده های معطوف به آینده انقلاب اسلامی و به ویژه راهبردهای بنیادین آن یکبار دیگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه گر شود و نقشه راهی برای آینده انقلاب و نظام مقدس اسلامی باشد.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: در دیدارهای گذشته مقام معظم رهبری، معظم له مطالبه گری را از وظایف مجلس خبرگان رهبری دانسته بودند و در این دیدار راهکار تحقق آن را نیز تبیین فرمودند.

پُرواضح است که برای مطالبه گری البته نیاز به برنامه ریزی و طراحی است که این مهم در کلام معظم له در قالب تشکیل هیات اندیشه ورز جلوه کرد.

مقصود از هیات اندیشه ورز را می توان گروهی از نخبگان حوزه و دانشگاه و نیز اعضای مجلس دانست که البته دارای نگاه کلان، راهبردی و عمیق باشند، تاکیدی که مقام معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ عباسعلی کدخدایی دیده بانی برای انقلاب اسلامی

یادداشت/ عباسعلی کدخدایی دیده بانی برای انقلاب اسلامی