مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 16:552017-09-24سياسي

موفقیتی دیگر برای کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران


کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران به عنوان بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضو کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی در سال 2017 انتخاب شد.

- براساس ارزیابی عملکرد کمیته های ملی عضو که در سال 2017 برای یک دوره سه ساله توسط کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی انجام گردیده، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران به عنوان بهترین و فعال ترین کمیته ملی از میان نزدیک به 80 کشور فعال کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی انتخاب شده است.

کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی با هدف شناسایی و تقدیر از فعالترین کمیته های ملی عضو، هر سه سال یکبار و همزمان با برگزاری کنگره های بین المللی، اقدام به ارزیابی عملکرد کمیته های ملی عضو می نماید که در ششمین دوره ارزیابی عملکرد (2014 لغایت 2017)، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران برای دومین بار در 12 سال گذشته از سوی داوران بین المللی به عنوان بهترین کمیته ملی برگزیده شده است.

برای بررسی عملکرد کمیته های ملی، بیش از 50 شاخص عملکردی و مدیریتی در 9 محور اصلی، مورد ارزیابی و مقایسه قرار می گیرد.

به منظور تجلیل از فعالیت ها و عملکرد کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، مقرر است طی مراسم رسمی در بیست و سومین کنگره بین المللی آبیاری و زهکشی که در مهر ماه سالجاری در کشور مکزیک برگزار می شود، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از نمایندگان کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیتی دیگر برای کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران

موفقیتی دیگر برای کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران