مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 16:412017-09-24سياسي

پیام تسلیت آیت الله اراکی در پی درگذشت رهبر اخوان المسلمین مصر


​دبیرکل مجمع جهانی تقریب در پیامی درگذشت استاد محمد مهدی عاکف اندیشمند مسلمان و رهبر فقید اخوان المسلمین مصر را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، آیت الله اراکی در پیام خود آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم وبشرالصابرین* الذین إذا أصابتهم مصیبه قالو إنا لله وإنا إلیه راجعون روز گذشته با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت مرحوم مغفور، استاد محمد مهدی عاکف، مرشد عام جماعت اخوان المسلمین را که نزدیک به 90 سال از عمرشان می گذشت، دریافت کردیم.

زندگی ایشان مملو از اقدامات ارزشمند و مواضع ویژه در خدمت به اسلام، وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی بود و از جمله آنها می توان به موضعگیری شجاعانه ایشان در جنگ تابستان سال 2006 میلادی اشاره کرد که در آن زمان آمادگی خود را به حزب الله جهت اعزام هزاران مبارز برای یاری مقاومت اسلامی لبنان و مقابله با دشمن صهیونیستی و همچنین دفاع از کرامت ملت لبنان که کشور پایداری و مقاومت است، اعلام کرد.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت این ضایعه دردناک مراتب تسلیت خود را به خانواده آن مرحوم و همه دوستداران و شاگردان ایشان ابلاغ می کند و از خداوند عزوجل می خواهد که روح ایشان را قرین رحمت واسعه خود نموده و او را در بهشت برین خود جای دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله اراکی در پی درگذشت رهبر اخوان المسلمین مصر

پیام تسلیت آیت الله اراکی در پی درگذشت رهبر اخوان المسلمین مصر