مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 16:262017-09-24سياسي

امام جمعه اصفهان: اصفهان را با نام استان برخوردار از امکانات محروم می کنند


با دورنگری شهر اصفهان نیازمند 150 سوییت با امکانات ویژه برای جانبازان است؛ چرا اصفهان را با نام استان برخوردار از امکانات محروم می کنند و چرا باید در زمینه چنین امکاناتی از دیگر استان های کشور عقب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از تلاش های بنیاد شهید در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری اظهار کرد: املاکی در شهر اصفهان وجود دارد که متعلق به بنیاد شهید است و می توان با سرمایه گذاری و کسب درآمد از طریق آن ها خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را گسترده تر کرد.

وی با تأکید بر ضرورت فراهم سازی امکانات مناسب برای جانبازان افزود: اتاق جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی در آسایشگاه جانبازان باید دارای امکانات مناسب و مطلوب باشد تا این عزیزان در رفاه و آسایش کامل باشند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: جنگ ما هنوز تمام نشده و جمعیت جامعه ایثارگری کشور روز به روز رو به افزایش است که باید امکانات لازم برای وضعیت رفاهی این عزیزان فراهم شود.

طباطبایی نژاد تأکید کرد: با دورنگری شهر اصفهان نیازمند 150 سوییت با امکانات ویژه برای جانبازان است؛ چرا اصفهان را با نام استان برخوردار از امکانات محروم می کنند و چرا باید در زمینه چنین امکاناتی از دیگر استان های کشور عقب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: اصفهان را با نام استان برخوردار از امکانات محروم می کنند

امام جمعه اصفهان: اصفهان را با نام استان برخوردار از امکانات محروم می کنند