مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 15:402017-09-24بين الملل

افشاگری درباره توطئه وزیران کلیدی کابینه ترزا می علیه وی


یک کتاب جدید در انگلیس فاش کرده که چهار چهره سرشناس کابینه ترزا می، نخست وزیر انگلیس بعد از انتخابات مناقشه برانگیز زودهنگام در ماه ژوئن گذشته و شکست نخست وزیر انگلیس برای برکناری او دسیسه چینی کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، براساس این کتاب سیاسی جدید و جنجال برانگیز برخی از این مقامات به رغم اظهار وفاداری به ترزا می به دنبال گرفتن رهبری از او بوده اند.

در بخش هایی از این کتاب که در نشریه "ساندی تایمز" منتشر شد ادعا شد بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس، فیلیپ هاموند، وزیر خزانه داری این کشور به همراه امبر رود، وزیر کشور انگلیس و دیوید دیویس، وزیر بریگزیت در این دولت درگیر دسیسه هایی برای کنار زدن ترزا می از قدرت از لحظه مشخص شدن شکست حزب او در انتخابات زودهنگام ماه ژوئن شده بودند.

در این روایت گفته شده که فیلیپ هاموند در فردای روز انتخابات به بوریس جانسون پیام داده که از او به عنوان رهبر آینده انگلیس حمایت خواهد کرد.

در این کتاب که توسط تیم شیپمن، سردبیر سیاسی این نشریه نوشته شده ادعا شده که این مقام ها طرح یک کمیته سه نفره را ریخته بودند که براساس آنها جانسون رهبری را به دست گرفته و دیوید دیویس خروج از اتحادیه اروپا را مدیریت کرده و هاموند نیز دارایی های کشور را اداره خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری درباره توطئه وزیران کلیدی کابینه ترزا می علیه وی

افشاگری درباره توطئه وزیران کلیدی کابینه ترزا می علیه وی