مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 15:202017-09-24سياسي

پیام مشترک بطحایی و مرتضی بانک جهت ارائه الگوی ارتقای تعلیم وتربیت مناطق آزاد


در راستای ارائه الگوی ارتقای تعلیم وتربیت آموزش وپرورش مناطق آزاد کشور، پیام مشترکی توسط سید محمد بطحایی، وزیر آموزش وپرورش و مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای ارایه الگوی ارتقای تعلیم وتربیت آموزش وپرورش مناطق آزاد کشور، پیام مشترکی توسط سید محمد بطحایی، وزیر آموزش وپرورش و مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن کامل پیام سید محمد بطحایی و مرتضی بانک به شرح زیر است: مهر؛ ماه اندیشه ورزی و آگاهی و هنگامه دانایی و توانایی و گاه دوستی های بی پایان بر فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و اولیاء گرامی، مبارک باد.

هم پیوندی سازمان مناطق آزاد با وزارت آموزش و پرورش، تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهور در لزوم کمک همه دستگاه ها و سازمان ها به آموزش و پرورش کشور است.

برآنیم از طریق این جریان اثربخش در پرتو تعمیق همکاری ها، شاهد ارتقاء تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش و ایجاد مدارسی الگو برای پرورش و تربیت نسلی با ایمان، بالنده، فکور، خلاق و متعهد به ارزشهای اسلامی و ایرانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک بطحایی و مرتضی بانک جهت ارائه الگوی ارتقای تعلیم وتربیت مناطق آزاد

پیام مشترک بطحایی و مرتضی بانک جهت ارائه الگوی ارتقای تعلیم وتربیت مناطق آزاد