مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 15:212017-09-24بين الملل

نرمش بی سابقه داعش؛ تقلا برای جلب حمایت مردمی با رد فتاوای سابق


همزمان که دومینوی فروپاشی داعش در شرق سوریه سرعت گرفته این گروه تروریستی ضمن اعتراف ضمنی به برخی اشتباهات، در کشتار مردم بیگناه، با لغو برخی قوانین سختگیرانه به دنبال جلب حمایت مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، وبگاه خبری دیرالزور24 در یادداشتی با عنوان در وقت اضافه، داعش فتواهایی برای جلب حمایت مردمی صادر می کند به قضیه انصراف این گروهک تروریستی از مقررات سختگیرانه خود علیه شهروندان سوری برای فرار از سراشیبی سقوط پرداخت.

در این یادداشت آمده است: در شرایطی که دومینوی فروپاشی داعش در دیر الزور و رقه سرعت گرفته سرکرده هایی از این گروهک تروریستی تلاش می کنند برخی طرفداران خود را از بین عامه مردم حفظ کنند آن هم از طریق صدور فتواهایی نرم تر که به گونه ای اعتراف تلویحی یا عذرخواهی غیرمستقیم از جرایم این گروهک تروریستی در حق عموم مردم شمرده می شود؛ جنایاتی که عناصر داعش با عمل به فتواهای صادر شده توسط قضات شرعی این گروهک در حق هزاران نفر مرتکب شده و خون آنها را ریختند.

هیأت صدور فتوای داعش که مرکز آن در شهر المیادین است اخیرا فتواهای جدیدی صادر کرده که با قبلی ها متفاوت است به گونه ای که برخی مسائل را که قبلا حرام دانسته بود حلال می شمرد، برای مثال این گروه تروریستی با صدور فتوایی تاکید کرده که افراد زیر 16 سال و افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرمش بی سابقه داعش؛ تقلا برای جلب حمایت مردمی با رد فتاوای سابق

نرمش بی سابقه داعش؛ تقلا برای جلب حمایت مردمی با رد فتاوای سابق