مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 15:002017-09-24سياسي

برنامه ریزی دشمنان نظام برای سال های آینده برای افزایش شبیخون فرهنگی


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: بدحجابی، تنها منکر جامعه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید شبستری خیابانی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر منحصر در حوزه حجاب و عفاف نیست و باید در حوزه های دیگر نیز به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد، افزود: شناساندن مصادیق معروف و منکر در جامعه امروز یک ضرورت است که بهتر است به این موضوع بیش از پیش توجه کرد.

وی با انتقاد از اجرا نشدن برخی مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کرد: تا زمانی که مقوله امر به معروف و نهی از منکر به یکی از خواسته های عمومی مردم تبدیل نشود و در برخی موضوعات به سیاست های اجباری رو آوریم، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه برطرف نمی شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی امر به معروف و نهی از منکر را به مثابه نماز و روزه دانست و گفت: باید سیاست هایی اتخاذ کنیم که مردم نسبت به این موضوع چون نماز و روزه توجه ویژه ای داشته باشند.

شبستری در ادامه سخنان خود با بیان این که ساختار و دستورالعمل های ابلاغی از تهران به استان ها با وضعیت جامعه و خواسته های مردم منطبق نیست، تصریح کرد: باید بتوانیم با تغییر نگرش مردم در برخی موضوعات، به بحث گفتمان سازی و فرهنگسازی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دشمنان نظام برای سال های آینده برای افزایش شبیخون فرهنگی

برنامه ریزی دشمنان نظام برای سال های آینده برای افزایش شبیخون فرهنگی