مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 14:012017-09-24سياسي

در هفته دفاع مقدس ظریف یاد دلاورمردان جنگ تحمیلی را گرامی داشت


یاد و خاطره همه رزمندگان، جانبازان و آزادگان که بهترین فرزندان این سرزمین اند، بویژه آنان که سخاوتمندانه با خون پاکشان که عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران را تضمین کردند و اکنون در کنار سرور و سالارشان، - اباعبدالله الحسین و یاران وفادارش متنعم اند گرامی باد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان همزمان با هفته دفاع مقدس در صفحه اینستاگرامش ضمن گرامیداشت این هفته نوشت: در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه رزمندگان و جانبازان و آزادگان که بهترین فرزندان این سرزمین اند، بویژه آنان که سخاوتمندانه با خون پاکشان که عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران را تضمین کردند و اکنون در کنار سرور و سالارشان، اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش متنعم اند گرامی باد.

قسم به هر یک از شما شما که هر یک از جهان فراترید و از حماسه برترید شما که پاسدار مرزهای دانش و حماسه اید قسم به هر یک از شما: که نامتان، درون قلب های ماست هماره تا بود وطن همیشه تا بود جهان امید با شما دوباره پا گرفت، بلند باد نامتان! انتهای پیام/ http://fna.

ir/a1ekdj نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته دفاع مقدس ظریف یاد دلاورمردان جنگ تحمیلی را گرامی داشت

در هفته دفاع مقدس ظریف یاد دلاورمردان جنگ تحمیلی را گرامی داشت