مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 12:102017-09-24حوادث

مرگ دو کوهنورد در سال جاری در کوه صفه اصفهان


مسئول امداد و نجات کوهستان و کار در ارتفاع سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: به طور معمول در هفته دو حادثه در کوه صفه اتفاق می افتد که منجر به مصدوم شدن، - محبوس شدن و عدم توانایی در حرکت افراد می شود.

پیام رضا رحمان ستایش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به پوشش امدادی دو کوه صفه و سیدمحمد، اظهار کرد: در سه سال گذشته مناطق حادثه خیز و پر رفت و آمد کوه صفه شناسایی و طناب کشی شده است، هم چنین کارگاه عملیاتی برای سرعت در امدادرسانی در کوه صفه جانمایی شده است.

وی افزود: تیم های امداد و نجات کوهستان آتش نشانی در روزهای تعطیل و در زمان برگزاری جشن های مناسبتی مانند عید نوروز که شمار گروه های کوهنوردی و گردشگر افزایش می یابد از 5 صبح تا زمانی که تردد به حالت معمول برگردد در کوه مستقر می شوند.

مسئول امداد و نجات کوهستان و کار در ارتفاع سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری دو نفر در اثر سقوط در کوه صفه جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: به طور معمول در هفته دو حادثه در کوه صفه اتفاق می افتد که منجر به مصدوم شدن، محبوس شدن، عدم توانایی در حرکت افراد می شود.

رحمان ستایش ادامه داد: بهتر است کوهنوردی در صفه با افراد آشنا به محل صورت گیرد و کوهنوردان امکاناتی مانند آب، کفش مناسب، چراغ قوه و موبایلی که شارژ آن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دو کوهنورد در سال جاری در کوه صفه اصفهان

مرگ دو کوهنورد در سال جاری در کوه صفه اصفهان