مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 11:552017-09-24سياسي

برنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برای مهارت افزایی محققان 10 استان


رییس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از اجرای طرح توسعه علوم شناختی در کشور خبر داد و گفت: در این طرح از محققان 5 استان برای کار با تجهیزات آزمایشگاه علوم شناختی دعوت به عمل آمد که تا پایان سال 5 استان دیگر تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد رضا آی امروز در سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران "با اشاره به برنامه های آزمایشگاه ملی مغز ایران برای توسعه علوم مرتبط با علوم شناختی افزود: بر این اساس استادیاران جوان دارای استعداد، شناسایی شدند که برای آنها کارگاه های آموزشی سه روزه برگزار کردیم.

به گفته وی، در این دوره آموزشی استادیاران جوان با موضوعاتی چون تحریک مغناطیسی مغز، تصویربردرای مغز و سیگنال های مغزی آشنا شدند.

آی، همچنین از اجرای طرح دیگری در این زمینه خبر داد و گفت: بر این اساس، از محققان استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، یزد و خراسان برای حضور در دوره آموزشی دو روزه در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز دعوت به عمل آمد.

وی ایجاد ارتباط با سایر مراکز استان ها را از اهداف اجرای این طرح ذکر کرد و ادامه داد: تا پایان سال 5 استان دیگر تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

رییس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز خرید دستگاه میگ و راه اندازی آزمایشگاه واقعیت مجازی را از دیگر برنامه های این آزمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برای مهارت افزایی محققان 10 استان

برنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برای مهارت افزایی محققان 10 استان