مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 11:352017-09-24پزشكي

استاندارد برخی تجهیزات تفریحی همدان در هاله ای از ابهام


استاندارد برخی تجهیزات مراکز تفریحی شهر همدان نیازمند بررسی و کارشناسی مجدد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش یکی از مخاطبان ایسنا در پیامی از استاندارد نبودن وسایل بازی درون محوطه شهربازی در همدان گلایه کرده و مدعی شده بود برخی وسایل بازی در محوطه باز شهربازی به سلامت استفاده کنندگان آسیب می زند.

از جمله آسیب های وارده پارگی اعصاب چشم، جابجا شدن شدید مایه درون گوش و پارگی شبکیه چشم عنوان شده بود و اینکه با وجود شکایات بسیار فقط به پرداخت بیمه بسنده می شود و هیچ مسئولی به جمع آوری این تجهیزات اقدام نمی کند.

او از سوءاستفاده و کسب درآمد از مردم ناآگاه در این نوع مراکز سخن گفته و از ما خواسته بود این موضوع را به گوش مردم برسانیم تا شاهد آسیب های دیگر نباشیم.

برای بررسی صحت و سقم این موضوع با مدیر بیمارستان سینا- فرشچیان همدان تماس گرفتیم و از او خواستار ارائه آمار در رابطه با این موضوع شدیم اما وی اظهار کرد: باید به صورت موردی مطرح کنید چرا که تعداد مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی بسیار زیاد است و نمی توان همه پرونده ها را مورد بررسی قرار داد تا علل مراجعه آنها را استخراج کرد.

او با بیان اینکه فقط می توانیم آمار افراد بستری شده را بررسی کنیم، تصریح کرد: در صورتی که بتوانید نام فرد موردنظر را در صورت بستری شدن بیاورید می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد برخی تجهیزات تفریحی همدان در هاله ای از ابهام

استاندارد برخی تجهیزات تفریحی همدان در هاله ای از ابهام