مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 11:262017-09-24اقتصادي

فارس خبر می دهد گردش کار نحوه تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی دولت به متقاضیان+ تصویر


طرح مهم تخصیص ریالی منابع 1.

5 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در فرآیند تصویب دستورالعمل اجرایی قرار دارد که مستندات فارس نشان می دهد که فرآیند نحوه تخصیص این تسهیلات، - گردش کار نحوه تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی دولت به متقاضیان+ تصویر طرح مهم تخصیص ریالی منابع 1.

5 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در فرآیند تصویب دستورالعمل اجرایی قرار دارد که مستندات فارس نشان می دهد که فرآیند نحوه تخصیص این تسهیلات، سود و دوره بازپرداخت آن در کارگروه دولت تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی "، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی که با ارائه لایحه ای 2 فوریتی از سوی دولت انجام شد، 1.

5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به توسعه اشتغال روستایی اختصاص خواهد یافت.

براساس این گزارش، ساز و کار اجرایی و دستورالعمل کامل این طرح در دولت در حال آماده سازی است اما طبق تصمیمات کارگروه ملی که قبل از این در گزارشی به آن اشاره شده بود، قرار است حداکثر دوره تنفس برای بازپرداخت این تسهیلات برای طرح های اشتغال زایی یک سال پس از بهره برداری و دوره بازپرداخت حداکثر 6 سال متناسب با نوع طرح تعیین شود.

بر همین اساس، طبق مستندات موجود، نرخ سود در نظر گرفته شده برای متقاضیان این تسهیلات میانگین 6 درصد (براساس تلفیق منابع بانک ها و صندوق های عامل و سایر حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد گردش کار نحوه تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی دولت به متقاضیان+ تصویر

فارس خبر می دهد گردش کار نحوه تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی دولت به متقاضیان+ تصویر