مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 10:452017-09-24بين الملل

آیا رهبر خونتای تایلند در قدرت می ماند؟


نزدیکان رهبری خونتای تایلند بر این باورند که وی می خواهد در قدرت بماند و البته نظرسنجی های اخیر که انجام شده نشان می دهد که اکثریت مردم این کشور از حضور وی در راس قدرت پس از پادشاه راضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس نظرسنجی ماه ژوئن سال جاری میلادی مشخص شد که 53 درصد از مردم تایلند دوست دارند ژنرال پرایوس چان اوچا، رهبری خونتای این کشور یک دوره دیگر در قدرت بماند.

وی یک صفحه در فیسبوک ایحاد کرده و تصاویرش را درحالیکه میان روستاییان رفته و با آنها خوش و بش می کند، در آن منتشر کرده و تاکنون قریب به 11 هزار "لایک" جمع کرده است.

از اوت سال جاری میلادی وی تاکنون به شش استان تایلند سفر کرده و چنین سفرهایی با اعضای کابینه حالا به صورت ماهانه صورت می گیرد.

در سه سال گذشته، رهبر خونتای تایلند دو بار به خارج از بانکوک، پایتخت رفته است.

پرایوس 63 ساله به روستاییان در 100 کیلومتری شمال بانکوک گفت: من اینجا نیستم که مردم را وادار کنم من را دوست داشته باشند اما از همه می خواهم کشورشان را دوست بدارند.

ماه آتی میلادی قرار است مراسم سوزاندن پادشاه درگذشته تایلند پس از یکسال عزاداری صورت گیرد و تا آن موقع امور سیاسی کشور به حالت عادی باز نمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا رهبر خونتای تایلند در قدرت می ماند؟

آیا رهبر خونتای تایلند در قدرت می ماند؟