مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 10:102017-09-24سياسي

دفاع مقدس سبب خودباوری و تحکیم وحدت ملی شد


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش گفت: جنگ تحمیلی با وجود خسارت های فراوان، موجب ایجاد خودباوری دینی در جوانان، - استقلال و تحکیم وحدت ملی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام صمدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان و کارکنان در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی برگزار شد، با اشاره به اهمیت بسیار هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در اوایل انقلاب نوپایی داشتیم و با چندین کشور در حال جنگ بودیم اما اینکه همچنان محکم ایستاده ایم و نقش بسیار مهمی در عرصه جهانی داریم علل و عوامل مختلفی دارد.

وی اهداف اصلی دشمن در به راه انداختن جنگ بر علیه ملت ایران را حاکمیت مطلق بر اروند رود، اشغال استان نفت خیز خوزستان، استرداد جزایر سه گانه و مهمتر از همه سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی نام برد.

صمدی گفت: در آن زمان تمام دنیا با دشمن بودند و هیچکسی با ما نبود اما جنگ تحمیلی علاوه بر خسارت هایی که بر جا گذاشت موجب ایجاد خودباوری دینی در جوانان، خودکفایی در جنگ و تحکیم وحدت ملی در اقشار مختلف جامعه شد.

ویدستاوردهای امروز کشور را مرهون ایثار و جانفشانی های بسیار از شهدایی دانست که در هشت سال دفاع مقدس مردانه ایستادند و ایستاده شهید شدند و بر همه ما وظیفه است تا پیام رسان دلاورمردی های جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس سبب خودباوری و تحکیم وحدت ملی شد

دفاع مقدس سبب خودباوری و تحکیم وحدت ملی شد