مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 22:552017-09-23بين الملل

سیدحسن نصرالله: به گفته ترامپ داعش را آمریکا ساخته است


سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نقش مرجعیت در مبارزه با تروریسم گفت: اگر مردم عراق به فتوای مرجعیت عمل نمی کردند داعش، کربلا و بصره و کویت و سعودی را هم اشغال می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نصرالله شنبه شب در سخنرانی که به صورت ویدیو کنفرانس برای حاضران در مراسم شب سوم محرم در مجمع سیدالشهداء در حومه جنوبی بیروت پخش می شد با بیان این مطلب افزود: به لطف این پایبندی به مرجعیت و جانفشانی ها، اسلام و مرقدهای شریف باقی ماند و تکثر در جوامع ما حفظ شد.

وی درباره نقش آمریکا در حمایت از تروریسم در منطقه گفت: ترامپ از یک سال پیش می گوید که داعش را آمریکا ساخته است و شما سال هاست که می دانید که این کشور به داعش کمک مالی و تسلیحاتی می کند.

نصرالله یادآور شد: از روزهای نخست جنگ در سوریه ما در برابر حمله تکفیری هایی قرار گرفتیم که از مناطق مختلف دنیا به سوریه و عراق آمده بودند.

وی تاکید کرد: اگر مردم سوریه و عراق و ایران فرزندانشان را (در مبارزه با تروریسم) از دست نمی دادند، همه کشته می شدند و نوامیس مردم به اسارت برده می شدند.

به گفته نصرالله اگر مردان مقاومت در برابر اسراییل نمی ایستادند دشمن اسراییلی شهرک های صهیونیستی را در لبنان ایجاد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن نصرالله: به گفته ترامپ داعش را آمریکا ساخته است

سیدحسن نصرالله: به گفته ترامپ داعش را آمریکا ساخته است