مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 22:002017-09-23ورزشي

تیم سنگنوردی تهران باحمایت مگاپارس شکل می گیرد


گل محمدی رییس اداره کل ورزش استان تهران، در حاشیه فینال رقابت های سنگنوردی آسیا قول داد رشته سنگنوردی در لیست ستاد بازیهای جاکارتا و المپیک 2020 اضافه شود.

- در حاشیه مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در تهران (مجتمع مگاپارس) و پس از فینال رشته سرعت این رقابت ها نشستی با حضور مسوولین و حامیان این مسابقات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این نشست که با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سیدحسن موسوی مدیرعامل مجتمع تجاری/ اداری/تفریحی مگاپارس و رمضانی- رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برگزار شد، اعضای تهرانی تیم ملی سنگنوردی ایران نیز شرکت داشتند.

در این نشست گل محمدی ابتدا با تبریک به رضاعلیپور برنده مدال طلای رشته سرعت این مسابقات، درخصوص چگونگی ساخت دیواره مگاپارس و دریافت میزبانی این دوره از مسابقات، به آشنایی دیرینه خود با موسوی و پیشنهاد ساخت دیواره به او اشاره کردند که خوشبختانه با استقبال مواجه شد.

پیشنهاد میزبانی مسابقات هم توسط رضا زارعی(رییس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی) ارائه و پیگیری شده است.

در ادامه گل محمدی نوید انتقال دیواره به مکان اصلی آن در قسمت دیگری از مجتمع و سپس مراحل واگذاری بهره برداری آن به هیات کوهنوردی تهران را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم سنگنوردی تهران باحمایت مگاپارس شکل می گیرد

تیم سنگنوردی تهران باحمایت مگاپارس شکل می گیرد