مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 15:362017-09-23اقتصادي

توسط پلیس کشف شد جاسازی 2000 هزار گوشی قاچاق در پژو 405


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف یک محموله گوشی خارجی به ارزش هفت میلیارد ریال از یک سواری پژو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رجبعلی مختاری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر حین اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری از آزادراه شاهین شهر-کاشان به یک سواری 405 مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض راننده پژو و افزایش شک مأموران افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی از این خودرو بازرسی به عمل آمد که تعداد دو هزار و 153 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر بیان داشت: راننده خودرو مدارک مثبته گمرکی مربوط به محموله کشف شده را ارائه نداد که خودرو و محموله آن توقیف شد.

مختاری ادامه داد: در این خصوص دو قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه هفت میلیارد ریال ارزش گذاری شده است خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه نخواهد داد عده ای سودجو موجبات رکود و بیکاری را در کشور فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط پلیس کشف شد جاسازی 2000 هزار گوشی قاچاق در پژو 405

توسط پلیس کشف شد جاسازی 2000 هزار گوشی قاچاق در پژو 405