مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 15:302017-09-23سياسي

بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اولین مقصد گردشگران خارجی در اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به اینکه مقصد اصلی گردشگران خارجی به استان اردبیل بازدید از مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی است، افزود: عامل سفر مسافران و گردشگران داخلی نیز به دلیل اقلیم و طبیعت بکر و زیبای این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم حاجی زاده در نشست خبری خود در آستانه هفته گردشگری در اردبیل با گرامیداشت 5 مهر به عنوان روز جهانی جهانگردی افزود: شعار امسال سازمان جهانی جهانگردی و گردشگری، گردشگری پایدار ابزاری برای توسعه است که به نظر می رسد در حوزه توسعه باید به اصل گردشگری به عنوان عنصر پایداری در این بخش توجه شود.

وی با بیان اینکه برگزاری هر رویداد گردشگری نیازمند سه مولفه پول، همراهی مردم و مساعدت و مشارکت دستگاه های مختلف است، گفت: مشارکت بنیادین در همه زمینه ها اتفاق افتاده که قطعا بر اساس این مطالعات اقتصاد مبتنی بر گردشگری می تواند زمینه تحول را در جامعه فراهم کند چرا که اقتصاد گردشگری امروز 50 درصد اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به وجود 223 مرکز اقامتی در استان گفت: آمار دقیقی از ورودی گردشگران نداریم ولی می توان گفت: 12.

5 درصد ورودی مسافران خارجی به استان اردبیل افزایش یافته و شیب ورودی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به استان اردبیل رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اولین مقصد گردشگران خارجی در اردبیل

بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اولین مقصد گردشگران خارجی در اردبیل