مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 14:352017-09-23سياسي

هاشمی شاهرودی: اظهارات روحانی در آمریکا قاطع و مناسب بود


سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل متحد علیه اظهارات سخیف رییس جمهوری آمریکا، جسورانه، قاطع و بسیار مناسب بود.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل متحد علیه اظهارات سخیف رییس جمهوری آمریکا، جسورانه، قاطع و بسیار مناسب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، آیت الله هاشمی شاهرودی به اعضاء خوش آمد گفت و برای دوره جدید مجمع براساس احکام، پیوست ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرزوی توفیق و موفقیت های بیشتر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تسلیت آغاز ایام محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حماسه عاشورا را تبلور همه خوبی ها و مبانی مهم ایثار، شهادت طلبی، تسلیم در برابر اراده الهی و ظلم ستیزی از یک طرف و مقابله با پلشتی ها، زشتی ها و ظلم و فساد در جهان از طرف دیگر دانست و گفت: قیام امام حسین(ع) و حماسه عاشورا همواره در حیات بشریت ساری و جاری است و در تاریخ هدایت گر و انسان ساز خواهد بود.

وی، افزود: بنا بر فرموده امام راحل هر چه داریم از تاسوعا و عاشوراست و امروز اگر در جهان و منطقه شاهد ظلم ستیزی و بیداری ملت ها هستم، مرهون حماسه عاشورا و پیام مکتب ساز این نهضت و قیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی شاهرودی: اظهارات روحانی در آمریکا قاطع و مناسب بود

هاشمی شاهرودی: اظهارات روحانی در آمریکا قاطع و مناسب بود