مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 13:412017-09-23اجتماعي

هشدار سازمان حج و زیارت نسبت به سفر عتبات عالیات با کاروان های غیرمجاز


سازمان حج و زیارت پیرو هشدارهای قبلی نسبت به سفر به عتبات عالیات با کاروان های غیر مجاز هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، سازمان حج و زیارت پیرو هشدارهای قبلی نسبت به سفر به عتبات عالیات با کاروان های غیر مجاز هشدار داد.

متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت به این شرح است: سازمان حج و زیارت پیرو اطلاعیه های قبلی، مجددا تاکید می کند مشتاقان زیارت عتبات عالیات در عراق صرفا از طریق دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی hajnews.

ir وجود دارد، نسبت به ثبت نام و اعزام اقدام کنند.

برای اطمینان از اینکه در کاروانها مجاز و تحت نظارت سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند به 2 شرط زیر توجه کنند: 1-ثبت نام در دفاتر مجاز بدون پرداخت هرگونه وجه بوده و هزینه سفر بصورت فیش بانکی مکانیزه قابل پرداخت است.

2- پس از ثبت نام در کاروان مجاز پیامکی از سوی سازمان حج و زیارت به ثبت نام کننده به منظور تایید ثبت نام در سیستم مورد تایید حج و زیارت ارسال خواهد شد.

با عنایت به این که سفر از طریق افراد حقیقی و حقوقی غیر مجاز موجب بروز مشکلاتی جدی برای زائرین محترم می شود، سازمان حج و زیارت، مجددا ضمن هشدار نسبت به پیامدهای احتمالی تشرف از طریق مجموعه های غیر مجاز، تاکید می کند علاقمندان علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان حج و زیارت نسبت به سفر عتبات عالیات با کاروان های غیرمجاز

هشدار سازمان حج و زیارت نسبت به سفر عتبات عالیات با کاروان های غیرمجاز