مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:462017-09-23اجتماعي

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشجومعلمان


وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شروع سال تحصیلی 97-96 برای دانشجومعلمان دانشگاه شهیدرجایی و دانشگاه فرهنگیان پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شروع سال تحصیلی97-96 برای دانشجومعلمان دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: نقش بی بدیل نظام تعلیم و تربیت در ارتقای دانش و شخصیت فردی و اجتماعی افراد از منظر اندیشمندان همواره مورد توجه و تأکید بوده است.

از سوی دیگر با توجه به رشد و توسعه علم و فناوری، رویکرد ویژه به منابع انسانی در جامعه از آموزش های پایه تا سطوح عالی به منزله سرمایه گذاری است و در واقع بستر لازم را به منظور ایجاد فرصت در مسیر تولید ثروت از علم و رسیدن به اقتصاد دانش بنیان فراهم می آورد.

تقارن بهار علم و دانش با هفته دفاع مقدس و ماه محرم، بوی ماه مهر را با حماسه، آزادگی و جهاد عجین کرده و این طلیعه گرانقدر، چراغ عزت و افتخار این کشور را فروزان می کند و تداوم بخش آرمان های شهیدان و غیورمردان این سرزمین است.

در این پیام آمده است: طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی نشانگر شروع دوباره همت و تلاش در راه آموزش و پرورش دانشجومعلمانی است که در آینده ای نه چندان دور وظیفه خطیر پرورش نسل های آتی این مرز و بوم را به عهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشجومعلمان

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشجومعلمان