مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:402017-09-23ورزشي

ورود زنان به ورزشگاه ها اولویت نیست، حق ابتدایی است


مهمترین کار فراکسیون زنان در یک سال و چند ماه گذشته این بود که صدای زنان و این فراکسیون توانست انعکاس خواسته های زنانی باشد که به تریبون ها دسترسی ندارند و توانست مطالبات آنها را مطرح کند.

"این ها اظهارات پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس است که از یک سال و اندی پیش تاکنون ریاست فراکسیون زنان مجلس دهم را عهده دار شده است.

او بزرگترین دغدغه، حسرت و نگرانی اش را مهاجرت جوانان ایرانی به کشورهای دیگر عنوان می کند و با استناد به اظهارات مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا که گفته فرار مغزها در چند سال اخیر 300 برابر جنگ ایران و عراق به اقتصاد ایران صدمه زده، می گوید که حضور 5 میلیون مهاجر ایرانی به عنوان نخبگان کشورهای دیگر از اقشار مختلف برای ما جای افسوس دارد.

سلحشوری که مدت هاست مطالبه حضور زنان در ورزشگاه ها را به طرق مختلف دنبال می کند، ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه ها را یک تبعیض جنسیتی می داند و از شدت ناراحتی خود می گوید وقتی دیده زنان سوری توانسته اند برای تماشای فوتبال ایران و سوریه به ورزشگاه بروند در حالی که دختران ایرانی پشت درهای بسته ورزشگاه مانده اند.

مشروح گفت وگو با پروانه سلحشوری را در زیر می خوانید:زحماتی که در جمهوری اسلامی برای زنان کشیده شده را با ممنوعیت ورود به ورزشگاه ها از بین نبریم- در روزهای گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زنان به ورزشگاه ها اولویت نیست، حق ابتدایی است

ورود زنان به ورزشگاه ها اولویت نیست، حق ابتدایی است