مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:202017-09-23پزشكي

ساخت و توسعه 120 اورژانس بیمارستانی در کشور


معاون درمان وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم ارتقای ایمنی جاده های کشور، در عین حال به اورژانس های بیمارستانی اشاره کرد و از اقدامات انجام شده برای توسعه 120 اورژانس بیمارستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم جان بابایی در مراسم سالگرد تاسیس اورژانس کشور، اظهار کرد: سال ها در کار اجرایی مسائلی را می دیدیم که در حد شعار باقیمانده بود، اما اورژانس هوایی یکی از مواردی بود که اجرایی شد.

معاون درمان وزیر بهداشت اضافه کرد: شاید امروز کمترین شکایت های ما مربوط به حمل و نقل بیماران باشد که این ناشی از زحمت تک تک شما در اورژانس است.

جان بابایی عنوان کرد: دو برنامه 724 و 247 در تک تک استان ها وارد شده و سعی می کنیم روند کار را تسریع کنیم و این برنامه ها یکی از افتخارات کشور ما هستند.

وی با اشاره به جایگاه اورژانس کشور، گفت: با زحمات وزیر بهداشت، سازمان اورژانس کشور و سایر همکاران در دولت دوازهم اورژانس جایگاه ویژه ای پیدا کرد.

جان بابایی با اشاره به تاثیر وضعیت جاده ها بر نوع خدمت رسانی به بیماران، گفت: مردم از انتقال بیماران نگرانی هایی دارند که با توجه به زیرساخت ها این مشکلات کمتر می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه بسیاری از فعالیت های مربوط به اورژانس بین بخشی، است گفت: افزایش آگاهی مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و این آگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و توسعه 120 اورژانس بیمارستانی در کشور

ساخت و توسعه 120 اورژانس بیمارستانی در کشور