مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:002017-09-23حوادث

کمک ایرانیان مقیم مکزیک به آسیب دیدگان زلزله اخیر


خانواده های ایرانی مقیم مکزیک در اقدامی خودجوش و انسان دوستانه با آسیب دیدگان زلزله این کشور ابراز همدردی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی وقوع زلزله شدید در مکزیک که موجب پدید آمدن تلفات جانی و خسارات مادی شد، خانواده های ایرانی مقیم این کشور در اقدامی خودجوش و انسان دوستانه با آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

در این اقدام کمک های تهیه شده از سوی خانواده های ایرانی شامل مواد غذایی، انواع کنسرو، پوشاک، مواد بهداشتی، آب آشامیدنی و غیره تحویل پایگاه جمعیت صلیب سرخ مکزیک شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران که در این برنامه شرکت داشت، ضمن ابراز همدردی مجدد با مردم مکزیک اعلام کرد: خانواده های ایرانی از این حادثه اندوهگین هستند و ارائه این کمک ها کمترین کاری است که می توانستند انجام دهند تا از این طریق همدردی خود را با خانواده های مکزیکی نشان دهند.

محمدتقی حسینی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی با دولت و ملت مکزیک ابراز همدردی کرده و این موضوع را به اطلاع مقامات مکزیک رسانده است و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک به مردم آسیب دیده از زلزله اعلام کرده است.

خانواده های ایرانی حاضر در این مراسم نیز ضمن گفت وگو با مسوولان صلیب سرخ مکزیک آرزو کردند که هرچه سریع تر مشکلات پدید آمده در اثر این زلزله بر طرف شده و برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ایرانیان مقیم مکزیک به آسیب دیدگان زلزله اخیر

کمک ایرانیان مقیم مکزیک به آسیب دیدگان زلزله اخیر