مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 11:562017-09-23بين الملل

رقابت برای تسلط بر بزرگ ترین میدان گازی دیرالزور


ارتش سوریه در ادامه عملیات در شرق دیرالزور در تلاش برای آزادسازی بزرگ ترین میدان گازی این استان است؛ هدفی که نیروهای دموکراتیک سوریه (با حمایت آمریکا) نیز به دنبال تسلط بر آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل " ارتش سوریه در تلاش برای آزادسازی چاه گاز کونیکو بزرگ ترین میدان گازی در استان دیرالزور است و همزمان نیروهای دموکراتیک سوریه (تحت حمایت آمریکا) نیز تلاش دارند بر این نقطه گازی مسلط شوند.

رسانه های سوریه جمعه (دیروز) اعلام کردند، ارتش سوریه و متحدانش در ادامه عملیات خود در حومه شرقی دیرالزور شهرک خشام در جنوب شرق روستای مظلوم را تحت سیطره خود گرفتند.

شهرک خشام نزدیک ترین نقطه به میدان گازی راهبردی کونیکو محسوب می شود که نظامیان سوریه و نیروهای پشتیبان آن، این میدان را هدف اصلی در نبرد بی وقفه خود طی قریب به یک ماه اخیر قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری عنب بلدی نزدیک به معارضان، تسلط ارتش سوریه بر شهرک خشام ساعاتی پس از اعلام محاصره میدان گازی کونیکو و شرکت العزبه در همجواری آن توسط نیروهای سوریه دموکراتیک صورت گرفت.

مصطفی بالی ، رییس دفتر رسانه ای نیروهای دموکراتیک سوریه گفت که نیروهایشان حدود ساعت یک و نیم سحرگاه دیروز جمعه با پیشروی های خود تروریست های داعش را در 2 شرکت راهبردی گاز محاصره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت برای تسلط بر بزرگ ترین میدان گازی دیرالزور

رقابت برای تسلط بر بزرگ ترین میدان گازی دیرالزور