مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 11:552017-09-23بين الملل

تایید یورش هکرهای روس به آمریکا در زمان انتخابات


تقریبا همه بازیگران منطقه ای و بین المللی، مخالفت خود را با برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق ـ که قرار است در سوم مهرماه (25 سپتامبر) برگزار شود ـ اعلام کرده اند.

در این میان، رویکرد یکی از بازیگرانی که در سالیان اخیر، نقش عمده ای در تحولات خاورمیانه داشته، نیز متناقض و قابل تأمل است؛ بازیگری که ظاهرا یکی از دوستان ایران در منطقه است و انتظار می رود ملاحظات امنیتی و سیاسی ایران را نیز در نظر داشته باشد! رییس ستاد احیای دریاچه ارومیه در دولت یازدهم که اخیراً و از سوی رییس جمهور به عنوان رییس سازمان محیط زیست منصوب شد، به سرعت جایگزینی مدیران ارشد سازمان را کلید زد و در همین رابطه نفر دوم ستاد احیا، یعنی مسعود تجریشی را به معاونت محیط زیست انسانی خود انتخاب کرد؛ انتصابی که سرنوشت ستاد احیا را در هاله ای از ابهام فرو برد و نگرانی ها را در مورد آینده دریاچه ارومیه افزایش داد.

شکسته شدن رکورد مصرف بنزین در شهریور ماه امسال، زمزمه افزایش قیمت بنزین در سال جاری را جدی تر کرده است؛ همچنین استقبال کم مردم در استفاده از گاز سی ان جی نیز از دلایل افزایش بنزین در کشور مطرح شده که باعث گشته، وزیر صنعت با فرستادن نامه ای به معاون اول، خواستار بازنگری در قیمت این محصول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید یورش هکرهای روس به آمریکا در زمان انتخابات

تایید یورش هکرهای روس به آمریکا در زمان انتخابات