مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 11:102017-09-23اجتماعي

هوای سالم پایتخت در نخستین روز پاییز


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می رود تا فردا ( 2 مهر)، - شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار باشد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران به تدریج از بعد ازظهر امروز بر سرعت باد افزوده می شود و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه با جهت غالب جنوبی - جنوب شرقی انتظار می رود.

وی با بیان اینکه با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی فردا ( 2 مهر) برای بیشتر ساعات وزش باد موثر از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می شود، تصریح کرد: این شرایط همچنان در روز دوشنبه ( 3 مهر) ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی 5 تا 8 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی است.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده به طور جزیی کاهش خواهد یافت، گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده ها از جمله ازن و ذرات معلق طی امروز و فردا، کیفیت هوای تهران در شرایط سالم می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سالم پایتخت در نخستین روز پاییز

هوای سالم پایتخت در نخستین روز پاییز