مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 10:252017-09-23فرهنگي

اسامی 25 بازیگر زن برتر قرن 21


در این فهرست لیلا حاتمی برای بازی در فیلم «جدایی» ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از بهترین بازیگران قرن بیست و یکم شناخته شده است.

- در این فهرست لیلا حاتمی برای بازی در فیلم جدایی ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از بهترین بازیگران قرن بیست و یکم شناخته شده است.

در فهرستی که از بهترین نقش آفرینی های بازیگران زن در قرن بیست و یکم تهیه شده، لیلا حاتمی در کنار چهره هایی چون ایزابل هوپر، ژولیت بینوش و اسکارلت جوهانسون جای گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از ایندی وایر، منتقد سایت سینمایی ایندی وایر با تاکید بر این که در دو دهه اخیر شماری از بهترین فیلم های جهان با بازی بازیگران زن شکل گرفته، به این امر اشاره دارد که گرچه کارگردان یا نویسنده فیلمنامه این شخصیت ها را شکل داده اند، اما این بازی بازیگران بوده که به آنها جان بخشیده است.

در این فهرست در حالی که لیلا حاتمی برای بازی در فیلم جدایی ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از بهترین بازیگران قرن بیست و یکم شناخته شده است، در عین حال ژولیت بینوش برای بازی در فیلم کپی برابر اصل عباس کیارستمی یکی از بهترین ها خوانده شده است.

درباره بازی لیلا حاتمی منتقد این سایت ضمن اشاره به شرایط جدایی یک زوج و تاثیری که ممکن است بر فرزند آنها داشته باشد، می گوید گرچه فرهادی اسکار را دریافت کرد، اما حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی 25 بازیگر زن برتر قرن 21

اسامی 25 بازیگر زن برتر قرن 21