مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 10:002017-09-23اجتماعي

آموزش مهارت «گفت وگو» یکی از کمبودهای آموزش و پرورش است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در یکی از دبیرستانهای تهران، «زنگ مهر» را به صدا درآورد.

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در یکی از دبیرستانهای تهران، زنگ مهر را به صدا درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار صبح امروز با حضور در دبیرستان دخترانه امامیه منطقه 12 تهران با ابراز امیدواری از تدریس کتاب "مهارت های زندگی" در مدارس کشور گفت: در حال حاضر یکی از کمبودهای آموزش و پرورش مربوط به مهارت های زندگی خصوصا مهارت گفت وگو است.

وی با اشاره به اینکه مهارت گفت وگو به افراد کمک می کند تا علی رغم تفاوت ها، نظرات یکدیگر را بشنوند تاکید کرد: یکی دیگر از محورهای مهمی که دنبال شده است، عرضه کتاب انسان و محیط زیست است چرا که نابودی محیط زیست بحرانی است و آینده کشور را تهدید می کند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه آینده کشور در گرو حفاظت از محیط زیست و خصوصا منابع آبی است تصریح کرد: اگر امروز آگاهی منجر به تغییر و اصلاح رفتار ما شود می توانیم جلوی نابودی محیط زیست را بگیریم.

این مسائل نیازمند توان افزایی دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت «گفت وگو» یکی از کمبودهای آموزش و پرورش است

آموزش مهارت «گفت وگو» یکی از کمبودهای آموزش و پرورش است