مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 09:502017-09-23اجتماعي

نظارت پلیس بر ترافیک تهران/ اعمال محدودیت های تردد برای کامیون های غذایی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که مأموران پلیس راهور پایتخت از صبح امروز در آماده باش کامل بوده و وضعیت ترافیکی پایتخت به ویژه در اطراف مراکز آموزشی و مدارس تحت کنترل و مدیریت پلیس است.

- سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه حضور در مدرسه پسرانه شاهد فیروزکوهی در منطقه 11 تهران پس از نواختن زنگ مهر ، در گفت وگو با ایسنا گفت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و این دانش آموزان هستند که رفتارشان فرهنگ و هویت آینده کشور را می سازد.

آنچه که من در میان دانش آموزان می بینم این است که خوشبختانه دانش آموزان افراد قانون مداری بوده و اگر چیزی را برخلاف مقررات ببینند ضمن رعایت احترام به والدین خود و بزرگترها، تذکر می دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور به دنبال گسترش روابط خود با دانش آموزان و فرهنگ سازی از این طریق است، تصریح کرد: بیشترین تعداد همیاران پلیس در شهر تهران است و این برای ما ارزشمند است که بتوانیم با دانش آموزان در ارتباط باشیم.

مهماندار همچنین با تشکر از مسوولان شهرداری و آموزش و پرورش گفت: همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش نقش مهمی در ارتقای مهارت ها و آموزش های دانش آموزان دارد و ما خوشحالیم که از این ظرفیت در حوزه های مختلف استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت پلیس بر ترافیک تهران/ اعمال محدودیت های تردد برای کامیون های غذایی

نظارت پلیس بر ترافیک تهران/ اعمال محدودیت های تردد برای کامیون های غذایی