مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 09:202017-09-23اجتماعي

تکرار دوباره آهنگ دلنشین مهر در گوش ایران


دوباره نوای مهر در ایران طنین انداز شد و نسل فردای این سرزمین برای ساختن فردایی بهتر در کلاس های درس حاضر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایام مدرسه دوباره آغاز شد و این، شروعی دوباره برای ساختن ایرانی سربلند است، اگر به دانش آموزان آن چنان که باید توجه کنیم.

اما امسال ایام ابتدایی سال تحصیلی با ایام محرم مقارن شده و این، تقارنی عجیب و جالب است، چون امام حسین(ع) همه حق طلبان را برای شنیدن پیام حق طلبی به کلاس درس خود فرامی خواند.

با وجود همه کمبودها در خراسان جنوبی، طرح ها و برنامه هایی برای آموزش نسل فردای این سرزمین کهن تدارک دیده شده است تا این منطقه محروم با داشتن سرمایه هایی این چنین ارزشمند از نسل آیندهف دیگر شاهد کمبود نباشد.

آمادگی بیش از 8000 کلاس درس برای پذیرش نسل آینده عباس لامعی ، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون، 2518 آموزشگاه با 8286 کلاس درس در سطح استان فعالیت می کنند.

وی افزود: شما دانش آموزان استان در سال گذشته بیش از 155 هزار نفر بودند که پیش بینی می شود این تعداد امسال تا 160 هزار نفر افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تاکنون 95 درصد دانش آموزان استان به تعداد 146 هزار نفر در دوره های مختلف تحصیلی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 15 هزار کلاس اولی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار دوباره آهنگ دلنشین مهر در گوش ایران

تکرار دوباره آهنگ دلنشین مهر در گوش ایران