مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 07:202017-09-23پزشكي

سالی نو برای تحصیل علم و اخلاق


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل پیام دکتر هاشمی وزیر بهداشت با عنوان "سالی نو برای تحصیل علم و اخلاق" که در کانال تلگرامی اش منتشر شد به این شرح است: مهری دیگر از راه رسید؛ مهری که امسال با محرم، ماه حق طلبی، دلاوری، آزادگی و زلال ترین نمادهای ایمان و عشق و دلدادگی همراه شده و امیدوارم بتوانیم آغازی چنین را، چنان که شایسته است، پاس بداریم.

ما آموخته ایم که سلامت، حاصل اعتدال در جسم و جان است و بیماری، نتیجه عدم تعادل در بدن و روح آدمی؛ و همچنان که مراقب توازن و حفظ اعتدال در بدن خود هستیم، در زندگی اجتماعی نیز باید همین گونه رفتار و عمل نماییم؛ که حاصل اعتدال، درک صحیح‎تر از مسائل و هم افزایی اندیشه ها است و کدام مکان برای اندیشیدن و تضارب آرا، بهتر از دانشگاه؟ به همین سبب دانشگاه و دانشگاهیان را سنگ بنای پیشرفت و ترقی جوامع می خوانند و کشوری را ثروتمند و قدرتمند می دانند که نیروی انسانی اندیشمند و دانا در اختیار دارد.

انسان ‎هایی که با دو بال ایمان و اخلاق و علم و تجربه ، اندیشه را در آسمان دانش و آموزش و پژوهش به پرواز درمی آورند و پیشرفت و آسایش و آرامش را به جوامع بشری هدیه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی نو برای تحصیل علم و اخلاق

سالی نو برای تحصیل علم و اخلاق