مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 23:452017-09-22بين الملل

انفجار خونین پژو 405


بدون تردید جدی ترین مسأله کنونی خاورمیانه نه داعش، بلکه موضوع همه پرسی اقلیم کردستان عراق و تحولات مرتبط با آن است؛ مسأله ای که به چالش بغرنجی در محیط سیاسی عراق و خاورمیانه تبدیل شده است.

هرچه به زمان برگزاری همه پرسی در سوم مهرماه (25سپتامبر) نیز نزدیک می شویم، چالش ها و حتی تهدیدها جدی تر و پیچیده تر می شوند.

پیمانه اقتصادی؛ این پیمانه موضوعاتی همچون نزدیکی شاخص بورس به کانال 84 هزار واحد، اختلاف نظر اقتصاددانان و سرمایه گذاران بر سر روند قیمت طلا، ترامپ به دنبال کسب سود از یک پیمان، شکایت از گوگل به خاطر حذف اپلیکیشن از گوگل پلی، واردات قابل تامل فندک جیبی، زمان تقدیم لایحه بودجه 97 به مجلس، توقف تولید پراید دوگانه سوز، رشد 4.

4 درصدی فروش خودرو در قاره سبز، روز کم نوسان دلار در کنار رشد یورو و درهم و برکناری رؤسای برخی شعب متخلف بانکی در نرخ سود را در بر دارد.

دانستنی های حقوقی؛ ماده 339 ق.

م .

ا مقرر می دارد: هر گاه کسی در معبر عام یا هر جای دیگری که تصرف در آن مجاز نباشد، چاهی بکند یا سنگ یا چیز لغزنده ای را بر سر راه عابران قرار دهد یا هر عملی که موجب آسیب یا خسارات عابران گردد انجام دهد، عهده دار دیه یا خسارت خواهد بود، ولی اگر این اعمال در ملک خود، یا جایی که تصرفش در آن مجاز است واقع شود، عهده دار دیه یا خسارت نخواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار خونین پژو 405

انفجار خونین پژو 405