مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 20:102017-09-22اقتصادي

ثبات بازار گوشت قرمز در آستانه محرم


رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از ثبات بازار گوشت قرمز در آستانه ماه محرم خبر داد و گفت: احتمال کاهش قیمت از هفته آینده به دلیل مازاد محصول نسبت به تقاضا وجود دارد.

- علی اصغر ملکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی هفته گذشته قیمت گوشت قرمز تغییری نکرد و بازار این محصول با ثبات نسبی همراه بوده است که با توجه به پررونق نبودن بازار و مازاد محصول نسبت به تقاضا احتمال کاهش قیمت نیز از هفته آینده وجود دارد.

وی افزود: هم اکنون قیمت گوشت قرمز گوسفندی وارداتی گرم که از سوی شرکت پشتیبانی امور دام برای مردم، هیات های مذهبی، تکایا و دسته جات تعیین شده کیلویی 33 هزار تومان است و قیمت گوشت قرمز گوسفندی داخلی کیلویی 43 تا 44 هزار تومان به صورت شقه کامل است که محصول به وفور وجود دارد و متقاضیان می توانند به راحتی نسبت به تامین نیاز خود اقدام کنند.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی ادامه داد: با توجه به این که هیات های مذهبی و دسته جات نیازمندی های خود را تامین کرده اند و مردم نیز به همین شکل برای مهرماه که بازگشایی مدارس و دانشگاه ها است نسبت به تامین نیازشان اقدام کرده اند بازار از رونق چندانی برخوردار نیست و با توجه به مازاد محصول پیش بینی می شود از هفته آینده قیمت گوشت قرمز با کاهش نسبی مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات بازار گوشت قرمز در آستانه محرم

ثبات بازار گوشت قرمز در آستانه محرم