مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 19:352017-09-22ورزشي

حدف مردانی با شکست برابر نایب قهرمان جهان


تکواندو کار وزن 80+ کیلو گرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تکواندو گرند پری با نتیجه 23 بر 17 برابر ماهامو چو از بریتانیا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله دوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال 2017، از امروز (جمعه) و در چهار وزن المپیکی مردان و زنان با حضور 225 تکواندوکار از پنجاه و شش کشور در شهر "رباط" مراکش آغاز می شود و سه روز به طول می انجامد.

در روز نخست این رقابت ها مبارزات اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم گروه مردان آغاز شد و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم تنها نماینده ایران بود.

مردانی در نخستین گام به مصاف محمد الهاتری نفر 45 رنکینگ جهانی از نروژ رفت و موفق شد 12 بر 2 به پیروزی برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

مبارز وزن 80+ کیلو گرم ایران در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی ودران گولک از اسلوونی و نفر 16 رنکینگ جهانی قرار گرفت و در مبارزه ای نفس گیر در حالی که 10 بر 10 دو مبارز به تساوی رسیدند در راند طلایی مردانی با ضربه مشت توانست به پیروزی برسد و به راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

مردانی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ماهامو چو از بریتانیا که نایب قهرمانی جهان در سال 2017 را در کارنامه دارد رفت و با قبول شکست 23 بر 17 مقابل حریفش از صعود به جمع چهار نفر پایانی باز ماند و از گردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدف مردانی با شکست برابر نایب قهرمان جهان

حدف مردانی با شکست برابر نایب قهرمان جهان