مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 18:402017-09-22بين الملل

برجام و بحران کره؛ نقاط اختلاف آمریکا و آلمان


شبکه خبری دویچه وله در گزارشی به مواضع «دونالد ترامپ» درباره برنامه هسته ای کره شمالی و توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام و اختلافاتی که در پی روی کار آمدن وی میان واشنگتن و آلمان درباره این موارد، - شبکه خبری دویچه وله در گزارشی به مواضع دونالد ترامپ درباره برنامه هسته ای کره شمالی و توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام و اختلافاتی که در پی روی کار آمدن وی میان واشنگتن و آلمان درباره این موارد، بروز کرده پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این گزارش آمده است، تنش با کره شمالی و آینده توافق هسته ای با ایران مسایلی هستند که به فراز و فرودی جدید میان آمریکا و آلمان یا به عبارتی تنش بین دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تبدیل شده است.

(در این روزها) 2 موضوع مهم در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شده است، یکی آینده توافق هسته ای با ایران و دیگری بحران موجود در روابط با کره شمالی و ترامپ و مرکل درباره هر 2 این موارد مواضع متضادی اتخاذ کردند.

ترامپ در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، خشم خود را از پیونگ یانگ بروز داد و اعلام کرد که آمریکا آمادگی دارد که پادشاهی کیم جونگ اون را به صورت کامل نابود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام و بحران کره؛ نقاط اختلاف آمریکا و آلمان

برجام و بحران کره؛ نقاط اختلاف آمریکا و آلمان