مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 17:402017-09-22سياسي

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در ارتباط با سخنان گستاخانه ترامپ


کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: سخنرانی رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بار دیگر چهره واقعی و ماهیت پلیدشیطان بزرگ را درمعرض دید وارزیابی جهانیان قرارداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سخنرانی رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بار دیگر چهره واقعی و ماهیت پلیدشیطان بزرگ را در معرض دید وارزیابی جهانیان قرارداد.

سخنان گستاخانه و لحن وقیحانه ترامپ، و تهدید رسمی و آشکار نقض تعهدات بین المللی، خوی استکباری نظام سلطه ودولت جنایتکار آمریکا را به تصویر کشید که تمایل دارد دنیا را طبق قانون جنگل اداره کند.

ترامپ بدون پایبندی به ضوابط پذیرفته شده وعرف بین المللی باطن خبیث و نیت فرعونی خود راظاهر ساخت تا آیینه تمام نمای سیمای واقعی و بزک نکرده آمریکا باشد.

در کنار همه تحلیل ها و اظهارنظرهایی که این روزها در محکوم کردن گفتار نابخردانه وابلهانه ترامپ مطرح می شود به گونه ای که صدای اعتراض تاپشت درهای کاخ سفیدرسیده است وحتی ازسوی همپالکیهای اروپایی نکوهش شده است، توجه به شرایط زمانی بیان این سخنان محل تأمل وبررسی است.

ترامپ که یک آمریکایی تاجرمآب و دلال مسلک است با تقلید ناشیانه ازفیلم های گانگستری و کابویی بیشتر در حال و هوای ایفای نقش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در ارتباط با سخنان گستاخانه ترامپ

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در ارتباط با سخنان گستاخانه ترامپ