مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 15:352017-09-22بين الملل

نیکی هیلی: خروج از برجام آمریکا را بی اعتبار نمی کند


خروج احتمالی واشنگتن از برجام نه تنها اعتبار این کشور را تضعیف نخواهد کرد، بلکه نشان می دهد آمریکا مراقب مردم کشورش است.

- نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: خروج احتمالی واشنگتن از برجام نه تنها اعتبار این کشور را تضعیف نخواهد کرد، بلکه نشان می دهد آمریکا مراقب مردم کشورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه دویچه وله، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در یک نشست خبری در نیویورک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، بررسی توافق هسته ای با ایران از سوی واشنگتن را "هوشمندانه" خواند و گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران اعتبار ایالات متحده را از بین نخواهد برد.

هیلی در این نشست که در آن به سخنان اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اشاره شد، گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای در واقع نشان می دهد که آمریکا همواره به فکر مراقبت از مردم خود است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل در 19 سپتامبر برجام را مایه شرمساری آمریکا و توافقی یک سویه خواند.

وی در ادعاهایی بی اساس و خصمانه جمهوری اسلامی را سرکش، صادرکننده خشونت و دیکتاتوری با نقاب دموکراتیک خطاب کرد و گفت که باید جلوی این رژیم جنایتکار را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکی هیلی: خروج از برجام آمریکا را بی اعتبار نمی کند

نیکی هیلی: خروج از برجام آمریکا را بی اعتبار نمی کند