مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 14:402017-09-22سياسي

35 مرکز حساس آمریکا، در تیررس موشک های ایران


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ترامپ را فردی دیوانه و فاقد تجربه دانست و گفت: 35 مرکز تامین کننده منافع آمریکا در تیررس موشک های ایران قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان رییس جمهور آمریکا را فردی تازه کار و دیوانه خطاب کرد و گفت: فردی که فاقد منطق، استدلال و تجربه کاری است ایران را تهدید کرد.

وی عنوان کرد: ما اعلام می کنیم اگر آمریکایی ها، صهیونیست ها، دولت های واسطه به آنها دست از پا خطا کنند و حرکت هایی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران چه در عرصه های نظامی، امنیتی و دیگر به وجود آورند به فضل الهی تمامی ناوها و ناوشگن های که در دریای خلیج فارس، دریای عمان، تنگه هرمز و حتی در اقیانوس هند قطار کرده اند توسط نیروهای مسلح ایران به قعر آبهای خلیج فارس و دریای عمان هدایت خواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: رییس جمهور آمریکا اگر نمی داند، بداند که 35 نقطه از مراکز حساس، مهم و تامین کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه غرب آسیا شناسایی شده و همه در تیررس موشک های جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

وی تصریح کرد: موشک های شهاب 3 با برد دو هزار کیلومتر آماده شلیک است و اگر امام ما اذن دهند آن موقع آقای ترامپ، همکارانش و کسانی که دنبال رو آمریکا هستند خواهند دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 مرکز حساس آمریکا، در تیررس موشک های ایران

35 مرکز حساس آمریکا، در تیررس موشک های ایران