مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 14:152017-09-22بين الملل

دیداری در دمشق برای بررسی از سرگیری روابط میان مصر و سوریه


تعدادی از اعضای پارلمان سوریه با هیاتی از مصر در شهر دمشق برای ازسرگیری روابط دو کشور دیدار کرده و دو طرف بر لزوم تقویت نقش قاهره در ازسرگیری روابط دو کشور دوست تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه تشرین چاپ سوریه، در این دیدار دو طرف بر اهمیت تقویت همکاری ها و روابط میان سوریه و مصر تاکید کردند به ویژه که روابط این دو کشور در سطح مردمی قطع نشده و هر دو ملت با دشمنی مشترک مواجهه هستند.

جانست قازان، عضو پارلمان سوریه و رییس انجمن دوستی پارلمان سوریه و مصر در این دیدار به اهمیت ارتباط میان پارلمان های دو کشور و نیز ادامه روابط در سطح ملت ها اشاره کرد و گفت: پیروزی سوریه بر تروریسم نزدیک است و ما افزایش تلاش ها و همکاری ها برای رهایی از این آفت را خواستاریم.

سید احمد، رییس هیات مصری و دبیر امور سیاسی حزب الناصری در این کشور نسبت به بازگشت روابط دمشق-قاهره به روال عادای اش ابراز امیدواری کرد؛ به ویژه که این روابط متوقف نشده و در سطح ملت ها ادامه داشته است و تنها سطح نمایندگی دیپلماتیک دو کشور کاهش یافت.

رییس هیات مصری افزود: کمپین مردمی که از حدود یک ماه قبل در قاهره با هدف جمع آوری بیشترین تعداد امضا در حمایت از بازگشت روابط مصر و سوریه به حالت عادی آغاز شده تاکنون توانسته است 500 امضا از مسئولان سیاسی و چهره های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیداری در دمشق برای بررسی از سرگیری روابط میان مصر و سوریه

دیداری در دمشق برای بررسی از سرگیری روابط میان مصر و سوریه