مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 13:352017-09-22ورزشي

مردانی با پیروزی آغاز کرد


تکواندو کار وزن 80+ کیلو گرم ایران با پیروزی 11 بر 2 برابر الهاتری از نروژ رقابت های تکواندو گرند پری را با برد آغاز کرد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله دوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال 2017، از امروز (جمعه) و در چهار وزن المپیکی مردان و زنان با حضور 225 تکواندوکار از پنجاه و شش کشور در شهر "رباط" مراکش آغاز می شود و سه روز به طول می انجامد.

در روز نخست این رقابت ها مبارزات اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم گروه مردان آغاز شد و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان اولین نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می رود.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 12:30 تا 15:30 و 18 تا 21 (به وقت تهران) و رقابت های نیمه نهایی و فینال از ساعت 22 تا 00:30 پیگیری خواهد شد.

ظهر امروز (پنج شنبه) و پس از انجام وزن کشی تکواندوکاران، مراسم قرعه کشی این 3 وزن پیگیری شد و بر همین اساس سجاد مردانی حریفان خود را در این دوره از رقابت ها شناخت.

سجاد مردانی در نخستین گام باید به مصاف محمد الهاتری تکواندوکار با سابقه نروژی می رفت.

در ادامه نیز برنده دیدار آرژانتین و کرواسی را پیش رو دارد.

مارتین سیو از هوگوپوشان با سابقه آرژانتینی است که پیش از این 5 دوره حضور در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرده اما همواره دستش از کسب مدال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی با پیروزی آغاز کرد

مردانی با پیروزی آغاز کرد