مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 13:252017-09-22ورزشي

هاشمیان:چرایک مربی آلمانی یاهلندی به فوتبال مان نمی آوریم؟


من سؤالم این است چرا یک مربی آلمانی به فوتبال ما نمی آید و چرا یک مربی هلندی وارد فوتبال ایران نمی شود؟ یک مربی را می آوریم، میلیاردی به او پول می دهیم، - وحیدهاشمیان مربی تیم زیر17ساله های هامبورگ باردیگر صحبت هایی در خصوص فوتبال و فلسفه آن و همچنین فسادی که در فوتبال ایران وجود دارد صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس و پاس تهران، درباره مربیان خارجی که به فوتبال ایران می آیند گفت: من سؤالم این است چرا یک مربی آلمانی به فوتبال ما نمی آید و چرا یک مربی هلندی وارد فوتبال ایران نمی شود؟ یک مربی را می آوریم، میلیاردی به او پول می دهیم، او را بیرون می اندازیم و یک مدت در کشورهای مختلف می گردد و در آخر بازهم به فوتبال ایران باز می گردد.

پشت داستان انتخاب این مربیان چه چیزی است؟ من می گویم حتماً دلال وجود دارد.

مگر می شود این اتفاقات به این راحتی در فوتبال ما رقم بخورد، در حالی که مربیان خوبی حاضرند به فوتبال ایران بیایند، اما هیچ راهی برای آنها وجود ندارد.

وی در واکتش به اینکه شاید مثال واضح صحبت هایش دراگان اسکوچیچ باشد که در ملوان و فولاد نزدیک به دو سال مربیگری کرد و بعد از جدایی دوسال مشغول تفریح و گردش شد تا اکنون گزینه جدی برای جانشینی علیرضا منصوریان در استقلال باشد، گفت: این مسائل به من مربوط ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمیان:چرایک مربی آلمانی یاهلندی به فوتبال مان نمی آوریم؟

هاشمیان:چرایک مربی آلمانی یاهلندی به فوتبال مان نمی آوریم؟