مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 10:052017-09-22ورزشي

صوفی زاده: مردم ایران آمادگی حضور بانوان در ورزشگاه ها را دارند


نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: شکی نیست که مردم با فرهنگ و اصیل ایران در جایگاهی هستند که ورزشگاه های ما آمادگی میزبانی از بانوان و خانواده ها را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال معتقد است حرکت منطقی به سمت تحقق موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها که یک مطالبه عمومی محسوب می شود، آغاز شده و در فدراسیون فوتبال که نهاد متولی این رشته است تلاش برای برنامه ریزی برای این مهم ادامه دارد.

صوفی زاده درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها به موارد مختلفی اشاره کرد که ادامه می آید: * بازی ایران - سوریه را در حالی سپری کردیم که بانوان کشور مهمان حضور داشتند، اما بانوان ایرانی امکان حضور نداشتند؟ بله، من متوجه حق بانوان ایرانی هستم و بارها مطالبات آن ها را از رسانه ها و گفت وگوهای مستقیم و نامه ها دریافت کردم، اما درباره حضور بانوان کشور سوریه باید عنوان کنم که ما در ابعاد بین المللی و پروتکل ها موظف به فراهم آوردن حضور تماشاگران مهمان در ورزشگاه هستیم، اما هنوز امکان هماهنگی با تمامی مراجع ذی ربط و حضور بانوان ایرانی هنوز به وجود نیامده است.

* آیا این اتفاق قرار نیست رخ دهد؟ قطعا چرا؛ ما به مطالبه عمومی برای حضور خانواده ها در ورزشگاه ها اهمیت می دهیم، در این زمینه حتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوفی زاده: مردم ایران آمادگی حضور بانوان در ورزشگاه ها را دارند

صوفی زاده: مردم ایران آمادگی حضور بانوان در ورزشگاه ها را دارند