مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 07:552017-09-22سياسي

تشریح اقدامات ارتش ایران علیه داعش


جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش اقدامات بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران تجمعات خارج از 40 کیلومتر مرز ایران از عراق توسط نیروی هوایی و انجام عملیات های متعدد شناسایی توسط هوانیروز از جمله آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش شامگاه پنجشنبه در برنامه تلویزیونی دستخط به بیان بخش هایی از اقدامات ارتش طی سال های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: ارتش در سال های گذشته توانست با رصد دقیق خود در یک اقدام خود، پرواز ایساف را که حامل 180 نفر از نیروهای نظامی بود به زمین بنشاند.

وی همچنین درباره دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس گفت: دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس در یک ساعت انجام شد اما 7 ساعت بعد از آن پدافند هوایی با جنگنده های آمریکا درگیری هایی داشتند.

آنها می خواستند با ورود به آب های کشورمان جزیره فارسی را بمباران کنند اما موشک های پدافند هوایی از جمله S200 روی جنگنده های آمریکایی قفل شدند و به آنها اعلام شد که در صورت ورود به آب های ایران به سمتشان شلیک خواهد شد.

جانشین فرمانده ارتش همچنین به دستگیری عبدالمالک ریگی از سرکردگان یکی از گروه های تروریستی در جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: ریگی با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات ارتش ایران علیه داعش

تشریح اقدامات ارتش ایران علیه داعش