مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 00:002017-09-21سياسي

نوبت پنجمین پرسش مهر رییس جمهور


اولین اسمی که با شنیدن مهر به ذهن می رسد مدرسه است.

مهرماه زمان بازگشایی مدارس به حساب می آید و هر سال در آیین آغاز سال تحصیلی جدید رییس جمهور با به صدا درآوردن زنگ بک مدرسه پرسش مهر را مطرح می کند، - حالا دوباره نوبت پرسش مهر رییس جمهور فرا رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله رییس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسش گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش آموزان، ایجاد نشاط، شادابی، و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش اموزان کشور، پرسشی با عنوان پرسش مهر مطرح می کند.

در چهار سال گذشته حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تنها یک بار به خاطر سفر به نیویورک در جشن بازگشایی مدارس حضور نداشت و پرسش مهر رییس جمهور از طریق پیام از دانش آموزان پرسیده شد.

دوشنبه اول مهر 92 و در سال اول ریاست جمهوری روحانی، او در آیین بازگشایی مدارس کشور در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمهالزهرا (س) منطقه 18 آموزش و پرورش واقع در محله یافت آباد تهران حضور یافت و زنگ بازگشایی مدارس را نواخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت پنجمین پرسش مهر رییس جمهور

نوبت پنجمین پرسش مهر رییس جمهور