مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 22:252017-09-21سياسي

جانشین فرمانده سپاه: آمریکا توان توقف رشد صلح آمیز هسته ای ایران را ندارد


ترامپ باید بداند که این ایران است که در حال متوقف کردن آمریکاست.

- جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه صحبت های ترامپ افترا و تهمت به ملت ایران بود، گفت: صحبت های رییس جمهور آمریکا نشان از قدرت ایران در جهان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار حسین سلامی امشب در کنگره فداییان انقلاب اسلامی در شهر گرگاب با بیان اینکه هویت شیعه، فرهنگ عزت و اقتدار مومنان همه از عاشورا الهام می گیرد، اظهار داشت: عاشورا در حصار زمان متوقف نمی شود و هرسال باشکوه تر سرزمین جدیدی از قلب ها و ذهن ها را تسخیر می کند.

وی افزود: ایثار، گذشت و شجاعت توسط امام حسین (ع) حجتی جاودانه را برای بشر می سازد، هیچ دلیلی برای ترک میدان جهاد وجود ندارد، نه نابرابری سپاه و نه ایمان داشتن به شهادت مانع نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما بعثت مجددی از خورشید عالم تاب اسلام بود تا جهان اسلام را در مسیر نوینی از سعادت قرار دهد.

وی گفت: اسلام با برکت ضربت شمشیر مجاهدان و بیان و قلم عالمان به پیش رفت، این سئوال مطرح است که آیا کسی تصور می کرد که هنگامی که آیات دلنشین قرآن بر قلب پیامبر اسلام (ص) در دره های تنگ مکه نازل می شد به سرعت بتواند شرق و غرب عالم را در هم نوردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده سپاه: آمریکا توان توقف رشد صلح آمیز هسته ای ایران را ندارد

جانشین فرمانده سپاه: آمریکا توان توقف رشد صلح آمیز هسته ای ایران را ندارد